tiistai 28. lokakuuta 2014

Dag 74

Hej!

7:00 herätys, sitten vaatetta päälle, pikainen aamiainen, tavarat laukkuihin, nopee siistiminen ja viimenen vilkasu huoneesee. 

7:40 Vielä tarkastus, et kaikki tärkee on varmasti mukana ja sitte ulko vaatteet päälle ja menoks. Kävelen kotoota juna-asemalle ja matkaa on joku pari kilsaa. Täytyy kyl sanoo, että vähän oli rankkaa ja hiki meinas tulla. Parin kilsan aikana kädet tuli kyl kipeiks ja ainakin oon saanu aika tarpeekseni matkalaukun vetelystä. Kädet melkeen rakoilla, mutta kyllä mä hyvin kerkesin. 
Viien päivän pääst taas nähään huone! ;D

8:30 Junalla Arlandaan. Kerkesinkin tähän aikasempaan junaan ja aattelin, et jossain mun on kuitenkin ooteltava ennen lennon lähtöö joten päätin tulla vähän suunniteltua aijemmin lentokentälle.

8:45 Arlandassa ja käpöttely kakkos terminaalii, joka on aikas kaukana tai siltä se ainaki tuntu noita laukkuja vedellessä. Tää lentokenttä tuntu jotenki tosi pitkältä tänään, vielä pidemmältä ku viime kerralla. 

9:15 Laukun vienti ja muu tarkastus. Toiselle puolelle kenttää ja sitte pieni levähdys tauko.
Siinä mun aamiais leipä :D

9:30 Starbucksii paremmalle aamiaiselle ja kirjottelee blogii. Huh! Nyt on tullu juoksenneltua aikas paljon ja nyt kun katoin kelloa niin ei tässä nyt niin kauheesti oo enää aikaa. Nyt siis voin vähän rentoutua ja pysähtyä hetkeks. Tässä kirjotellessani, mun vieressä istuskelee lapsiperhe ja voin sanoo et mun touhuja on kyllä tarkailtu tosi tarkasti. Aikas hauskaahan tässä on yrittää tehä mitään kun koko ajan tuntee katseen selässä. Tässä oon katellu ihmisten menoa ja juoksentelua paikasta toiseen. 
Olihan se pakko ottaa perus Starbucks kuva, koska MUN NIMI ON KIRJOTETTU OIKEIN! (okei saatoin luetella kirjaimet mut kuitenki)

10:30 Oikeelle gate:lle  ja sit siitä suuntaus lentokoneeseen. Nyt kyllä vähän jännittäää! 
Muut lähtee etelään -mä pohjosee.
10:50 Lentokoneeseen :D jännää! 

11:15 Lentokoneen pitäis lähtee koti Suomea. Onkohan Suomessa millanen ilma? Mä olin ainaki tänne Upsalan ilmaa ihan ylipukeutunu kun aamusta saakka oli jotai 15 astetta lämmintä, tosin aika kova tuuli mut silti tosi lämmin ja kiva ilma. Lennon aikana puhuin lentoemännille ruotsii ja tajusin vähän myöhäs, et ne oiski tajunnu myös Suomee. :P
lentokonee :D

Suomen aikaa 13:00 Lentokone laskeutu Suomee, laukun hakeminen ja Kiian luo. Pitkästä aikaa näki siskoa. Sitte me lähettii autolle. Täällä ilma oli vähän kylmempi ja pilvisempi kuin Ruotsissa lähtiessäni. Kuitenkin tääl oli ihan hyvä ilma ja kuulemma paljon lämpösempi ku aijempina päivinä.
mun pinkki laukku :D

13:30 Lentokentältä kohti Jumboa. Pieni ongemla oli parkkilipun kanssa kun ne maksuautomaatit ei suostunu ottaa sitä lippuu vastaan, mut onneks lopult kuitenki päästii ulos.
Kiia lippuautomaatilla

13:30- 15:20 Jumbossa shoppailua ja käytii myös syömässä. Mä löysin pitkään ettimäni sopivat mustat farkut ja Kiiaki löys vähän ostettavaa. Mä söin kanasalaattia ja sitte me lähettiiki ajaa koti Lahtea. Lähtemises oli pieni auton etsintä, kun ei meinattu muistaa mihin oltii auto jätetty. Loput kuitenki onneks lydettii se.

16:30 Lahdessa! Kiialla alko viielt luento ja menin siks aikaa OP:lle. Mä näin pitkästä aikaa OP:nki perheen ja Rupsun (koira). Sit nähtii Annikaa ennen ku Annikal alko tanssitunti. Oli tosi kiva nähä, vaikka aika pikanen moikkaus oliki. Pitkästä aikaa päästii juttelee vähän ja näkee sillee livenä.

20:15 Lähin OP:lt kun Kiian luento loppu ja sitte lähettii mökille ajaa.

20:40 Näin pitkästä aikaa äitin ja Elmerin (rakas koiruus) <3. Sitte me syötii ja juteltii. Sit näytin vähän mun ostoksia ja muitaki Ruotsi juttuja. Ihanalt tuntu olla kotona ja Suomessa pitkästä aikaa. Vähän hassuu oli kyl lahessaki olla ja kaupoissa, kun kaikki ymmärs suomee ja kaikkee...

21:45 Suihkun jälkee tulin sitte tänne kirjottelee tän postauksen valmiiks. Loppupäivästä mulla on tosi vähän kuvia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti