maanantai 13. lokakuuta 2014

Dag 59

Hej!

Viikonloppu meni taas tosi nopeesti. Lauantaina mä siivosin ja pesin pyykkiä aamupäivästä. Sit mä söin ja kävin kaupassa. Sen jälkee menin Madden kanssa tanssimaa jonkun kirkon liikutatilaan tai sellaseen. Tehtii meijän duo valmiiks ja sit illalla tulin takas. Illalla tuli vaan oleskeltua ja luettua kirjaa. Mun pitäs alottaa se Oliver Twist, mut aattelin lukee ton P.S I love you:n alta pois. 

Sunnuntaina oli normisti tanssit.  Mä kävin siin välissä tos kauppakeskukses kattelee kauppoi. Mun kämppis siis toi tavaransa sunnuntaina sillä aikaa kun oli tanssimassa, joten en vielä oo tavannu häntä. Vähän jännittää nyt, et minkälainen se sit on. Sunnuntaina illalla tuli tuolt asuntolasta työntekijä tuomaa meille infolapun ja kerto, et se tyttö on mukava ja et sen nimi on Estelle. En malta odottaa hänen näkemistä. 

Tänään oli normisti tanssia aamulla ja sit tulin fysiikan tunnille. Tänään koulus on international suit up day eli puku päivä. Kovin moni ei ollu pukeutunu tänää, mut meijänki luokalla näki parilla puvut päällä. Must aika hauska idea ja ois ollu kiva, jos kaikki ois muistanu pukeutua. Mulla itelläni oli hame ja ruutupaita eli vähän siistimmät vaatteet, muttei kuitenkaan ihan juhlapuku. Enkussa saatii uus uutisprojekti eli meijän pitää tehä uutislähetys. Aika hauska idea opiskella eri tekstilajeja ja kieltä. Meijän ryhmä aikoo kuvata sen uutislähetyksen ja jokaisella on oma aihe, josta sit kertoo. Uutiset saa ite keksiä tai sit ne voi olla oikeita.

Mä kerron toiste vähän enemmän juttuja kun nyt mun koneesta loppuu ihan ioht akku. Hyvää alkanutta viikkoo kaikille ja kohtahan alkaa jo syysloma. :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti