keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Dag 68

Hej!

Menossa Arlandaa :D

Tässä Arlandan lentokenttä :D

Nyt on jo keskiviikko ja aamulla OP lähti täältä junalla lentokentälle ja sieltä takasin Suomeen. Meil oli tosi kivat neljä päivää ja kerettii tehä kaiken laista. Kierreltii vähän Upsalaa ja käytii kaupoilla, ja tietysti käytii kahvilois. Me löydettii toisemme ihan hyvin siel lentokentäl vaikka se onki aika iso ja mä olin aluks ihan toises pääs kenttää. Sit oli pieni sekaannus junalippujen kanssa, mut onneks sit kävin kysyy asiasta ja saatii ihan oikeet liput ja päästii kotii. Noi junaliput on nuorisolle vaa 45kr. eli siis ihan hyvän hintaset ja ihan helposti saatii sit ostettuu ne. Tuol kentällä on sellai juttu, et pitää ostaa sellai lippu jotta pääsee sisäpuolelle, mut koska mä oon 17 ni pääsin sisää ilman lippuuki. 
vähän syksysempi keskusta :D



Lauantaina mentii keskustaa kiertelee ja näytin nää perus kauppakeskukset ja muut paikat. Käytii myös kirkkoo kattoo vähän lähempää ja muutenki kierreltii aika hyvin keskustaa. Käytii tietysti fikailemassa ja sit käytii ihan mäkkärissä. Se oliki mun eka kerta mäkissä täällä, vaikka yks mäkkäri onki ihan tossa mun kodin vieressä. Sitte käpöteltii kotii ja eipä me mitää ihmeempää sit tehty. Toi matka keskustaa on jonku 2.5km ja kävellen sinne kestiki aika paljon kauemmin ku pyörällä, jolla mä oon tähän mennes menny kaikkialle. 

Mun salaatti :)

OP:n nuudelit 

Sunnuntaina mulla oli aamupäivällä baletti ja sil aikaa OP toivottavasti sai nukuttua tai muuten vain viihdytettyä itteensä. Sit me käytii tos läheises ostoskeskukses ja siel syötii vähän ruokaa ja jätskit. Siel on se kiva jätski juttu, johon saa ite laittaa lisukkeet ja sellasta. Kovin taiteellista siitä ei ainakaa mulla tullu, mut makuhan se tärkein on. Sit kierreltii vaa kauppoja ja sellasta. 
tässä nää tosi kauniit annokset, mut ihan hyvältä ne maistu ulkonäöstä huolimatta. 

Maanantaina mul oli aamul tanssitunti ja siel oli taas koreografi opettamas juttuja meille. Oli kyl tosi kivoi harjotuksii, joita aijon kyllä käyttää myöhemminkin tansseja tehdessä tai kun pidän tanssitunteja. Sit oli matikkaa ja sit enkkua. Enkus me jatkettii meijän uutistyön suunnittelua ja nyt sit mun pitäs enää kirjotella se "uutinen". Sit mä pääsinki jo puol yks ja me mentii OP:n kanssa taas keskustaa kattelee. Käytii fikamassa tietysti ja sit päätettiiki mennä leffaa kattoo "Gone girl". Se oli aika pitkä leffa (2.5h) ja aikas erikoinen tarina, mut ihan okei. Sen jälkee me käytii taas fikamassa ja sit tultii kotii. Koto tehtii vähän ruokaa ja sellast, ei siis mitää ihmeempää. 



Testasin tollast lippistä :P

Tiistaina me käytii taas Gränby centrumissa ja syötii siellä taa ja sit me vaan oleskeltii ja juteltii. Me ei oikeestaa tehty mitää ihmeempää. Illalla OP pakkas jo tavarat suurinpiirtein valmiiks. 
Lisää ruokakuvia :D



Tänää aamulla herättii joskus seittemän maissa ja sit lähettii kävelee juna-asemalle päin. OP:n juna lähti 8:26 ja tos kävelys meni jonku aikaa. Käytii ostaa lippu sille ja sit saatoin sen junalle. Sen lento lähtee 10:30 vissii ja sellasta. Mä sit tulin koululle ja meil oli tassitreenit taas ku huomen ja perjantaina esitettäis vissii koululla vähän noita tansseja. Mul on täs vähän aikaa ennen ku matikan tunti alkaa joten tulin kirjottelee tänne kuulumisia. Tuntuu hassult et mun loma alkaa ihan pian ja oon tulos Suomee alle viikon pääst. Huiii!
Viel yks kuva ennen ku OP lähti junaan.

Siinä Arlandaan menevä juna. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti