perjantai 17. lokakuuta 2014

Dag 63

Hej!

Idag fick jag min fysikprov tillbaka och jag fick G som är kanse ny betyg E. Det var ganska svårt prov och jag föstod inte alla frågor, men jag är nöjd att jag fick hälften rätt. Vi läste bökker i våra svenska lektion men jag glömde min bok hem, därför jag skriver den här bloggtext. Vi dansade på morgonen och vi ska danska också efter skolan. Idag ska jag gå till Arlanda med tåget eftersom OP ska komma hit på sitt höstlov. Jag lär mig också hur man gå till Arlanda eftersom jag ska komma till Finland om två veckor. Jag har kollat tidtabeller och sådana saker, men jag är inte helt säkert vart jag ska köpa min biljett, men jag tror att jag får veta det. Men nu slutar jag, trevlig helg!

Unohin mun eilisest listasta mainita, sen et me ei saada takasin kokeita ittelle vaan nähää ne palautustunnilla ja sit ope kerää ne takas. Tänään sain mun fysiikan kokeen, joka ei menny kauheen hyvin mut ope arvosteli tavallaa vanhal arvostelul ja sain G:n eli uudessa se ois varmaa E. Kyl mä noin puolet tehtävistä sain oikein ja oon siitä ihan tyytyväinen. Nyt käyää fysiikas kyl tosi vaikeeta asiaa, joten en ihmettelis vaik en pääsis kokeesta läpi. Mä oon viime tunnit ollu aika kujalla jutuista, kun en just Suomessakaa oo käyny kunnol näit juttuja. 

Meil on tänää bilsassa se esitelmien pitoo, kun eilen ei ollukkaa bilsan tuntia. Eilen oli aamul vaa liikka ja sit oli 3h hyppäri, koska matikka ja bilsa oli peruttu + ruokailu. Hyppäri meni kyl tosi nopeesti, kun kirjottelin blogii ja sit käytii läpi meijän bilsan esitelmää ja yritin tehä matikan tehtäviä. Sit oli vaan fysiikan tunti ja päästii kotii. Mä eilen vähän siivoilin ja kattelin eri kameroista tietoa. Mä oon nyt oikeesti ottanu vähän selvää eri vaihtoehdoista ja sillee.  Pitää kyl viel miettiä ja vaikka testata, jos jossain kaupssa sattuis olee esillä joku niist, mitä oon miettiny.

Tänää kouluu oli ihan normisti ja ennen koulua ja sen jälkee me pidettii treenei meijän tanssiporukalla, kun yirtetä saada valmiiks tanssit ens viikoks kun esitetää ne. Ne alkaa olla aika hyväl mallil, muttei ihan valmiita. Sit mä käyn kaupassa ja meen kotii. Illal meen junalla Arlandaa vastaa OP:ta ja harjottelen samalla lentokentälle pääsemistä, kun ite sit tuun sinne Suomee vajaan pari viikon päästä. Sinä aamuna ku ite tuun ni ei tarvi jännittää kentälle pääsyä, kun on jo tutummat jutut. Eilen otin selvää aikatauluista ja hinnoista, mut en oo ihan varma mistä sen lipun saa, mut eiköhän se selvii.

Tänä viikonloppuna mä sit esittelen OP:lle vähän tätä Uppsalaa ja katotaa mitä kaikkee löydetää. Mä en siis itekkää oo käyny kaikkialla tääl ja joka kerta löytyy jotain uutta. Voitas ainaki käyä yhes kahvilas, jonka oon vaa nähny vilaukselta, kun oon ajanu siitä ohi. Sit vähän kauppoja ja sellasta mitä nyt ikinä tuleekaan mieleen. Voisin yrittää ottaa vähän kuvia paikoista ja jutuist joita me sit keksitääkää tehä. Harmitti ku Iidan kanssa unohettii ottaa kuvii ja ei muistettu ottaa ainuttakaa kuvaa meistä täällä. Sit Suomee ku tuun ni sillon ainakin pitää muistaa ottaa paljon kuvia kaikesta, jotta sit voin muistella tääl syyslomaa.

Mut nyt mä kuitenkin lopetan tältä erää. Tosi hyvää syyslomaa niille, joilla se tänää alko ja hyvää viikonloppua kaikille!  :D
tässä muuten se puhelinkoppi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti