maanantai 6. lokakuuta 2014

Dag 52

Hej!

Eilen aamulla oli baletti tunti, jolta lähdin vähän aijemmin, jotta kerkesin Iidaa ja Iidan äitiä vastaan juna-asemalle. Meinasi tulla kiire, vaikka varasinkin reilusti aikaa sinne menoon. Löysimme toisemme helposti ja sitten lähdimme vähän kiertelemään Upsalaa. Esittelin pikaisesti keskustaa ja näytin paikkoja. Kauheasti tuossa parin tunnin aikana ei kerennyt tehdä tai nähdä, mutta toivottavasti he saivat pienen kuvan Upsalasta. Käytiin myös perinteisesti vähän fikailemassa Linne Cafessa ja syötiinkin aikas suklaiset jutut. Sitten kerettiin nopeesti käymään parissa kaupassa ja sitte pitiki jo mennä asemalle takas.

Oli tosi kiva nähä, vaikka oliki noin lyhyt aika. Puhuttii varmaa taukoamatta se pari tuntia ja oli sellai tunne, et ihan ku oltas tyylii edellisenä päivänä nähty viimeks. Oli kyl tosi kiva puhuu Suomee kunnolla ja muutenki nähä ihan oikeesti pitkästä aikaa. Sain nimpparilahjaks aivan ihanan mango rasvan tai sellasen vartalovoin ja suklaata. Mä oon jotenkin ihan rakastunu mangoo, se tuoksu on niin ihana ja kyllä se hedelmäkin hyvältä maistuu. Lisäks sain sen mun kitaran kotoota. <3 Oon tosi kiitollii, et ne jakso tuoda sen mulle tänne. 
Ei mitää hajuu miks tää kuva on väärin päin

Kitaran mukana tuli kotoota myös lehtiä ja kitaran soitto vihkosia. Mä oon jotenki nyt innostunu tosta kitaran soittamisesta, vaikka en koskaa oo käyny tunneilla. Mä en myöskään soita viel kovin hyvin, mut sitä varten mä opettelen. Soittelin illalla street treenien jälkee vähän, mut tajusin et nyt on pakko sit leikkaa kynnet, kun en oo soittanu vähää aikaa ja ne on näköjää kasvanu vähän liian pitkiks soittamisee. Lehtiäki tui illalla luettuu ja oli kyl kiva lukee suomeks välillä jotakin. Täällä kun kirjat tulee luettuu enkuks tai ruotsiks.
Siinä mun rakas. <3

Vähän lukemista. :D


Tänään oli yllättävän vaikee nousta sängyst aamul, kun viikonloppuna jostain syystä nukuin aika huonosti ja vähän liian vähän. Sit menin tanssitunnille ja siellä olikin meijän lisäks vähän jostain toisesta ryhmästä oppilaita ja meillä oli lisäksi toinen ohjaaja. Teemana tunnilla oli koreografian teko ja ihan hauskoja tansseja tulikin tehtyä. Tuli tanssittua tuolin kanssa ja oma puhelinnumero sekä muita hauskoja juttuja. Sitten tunnin jälkeen ihmettelin kun ryhmäliseni jäivät salille vaikka kello oli jo aika paljon. Tulin koululle ja katoin netistä lukkarini, ja kappas vain mulla ei ookkaa tänää tunteja. Opettajilla on joku palaveri tai joku ja siks meillä aamulla ei oo tunteja ja koska mulla ei iltapäiväst oo tunteja niin loppupäivä onki sit vapaata. En ollu tajunnu kattoo netistä tän päivän juttua etukäteen joten vähän yllätyksenä tää tuli. Nyt ku olin raahautunu koululle ni aattelin tehä jotain hyödyllistä ja jäin kirjastoo vähän tekemää juttuja ja ettimään jotai luettavaa. Yritin tilata mun koulukuvat, mut en saanu niitä, koska se ohjelma ei suostunu ottaa vastaa mun suomalaist henkilötunnusta. Nyt siis en vissiin saakaan koulukuvia, mikä harmittaa tavallaan kun ois ollu kiva saada musitot täältä omasta luokasta. No ei voi mitään.

Nyt en kyl tiiä yhtää mitä teen ku tuliki taas yllättäen yks vapaapäivä. Must tuntuu, et täällä mulla on ollu ihan liian monta vapaapäivää ja muutenki koulu on tosi rentoo. Tuntuu jotenki hassulta olla tekemättä mitää. :P Tänää voisin käyä kaupoilla ja tehä vähän koulu juttuja. Sitte pääsen lukemaa noit lehtiä ja soittaa vihdoinkin kitaraa. Nyt mä kyl meen ettii jonku hyvän kirjan täält kirjastosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti