torstai 20. marraskuuta 2014

Dag 97

Hej!

Nyt oon ollu koulussa tiistaista asti ja olo on ollu paljon parempi. Vielä ehkä välillä on pientä väsymystä, mut muuten oon jaksanu oikein hyvin päivät koulussa. Eilen kävin koulun jälkeen kaupassa ja hain samalla paketin, joka oli tullu mummolta. Kiitos paketista, se piristi päivää kivasti. Sitte tulin kotiin ja luin Harry Potteria. Mulla on enkun kirja-elokuva projektissa Harry Potter sarjan eka osa, jonka mä luen uudestaan tyylii seittemättä kertaa. Mä valitsin kuitenkin tän saman teoksen, koska mul sattuu olee toi DVD itelläni kotona täällä ja muutenkin tykkään tarinasta tosi paljon. Sen kirjan vois lukee putkee sata kertaa ja silti tykkkäisin siitä yhtä paljon. Kannatan siis kaikkia lukemaan sen. 

Eilen kuvattii meijän enkun vanhaa uutisprojektia, joka on vähän myöhässä koska olin viimeviikon kipee. Ei ihan saatu valmiiks mut huomenna kuvataa loput kohtaukset. Muuten koulussa sujuu ihan hyvin, vaikka oonki melkee kaikissa aineissa vähän jälessä ja ulkona. Kyl mä taas saan pikkuhiljaa kiinni. Oli kyl tosi kiva tulla takas kouluu kun pääs näkee kaikki kaverit ja muutenki vähän ihmisten ilmoille. 

Tänää oli liikas sählyy ja ens viikolla mun pitäs suunnistaa jonnekin uimahallii, mut en oo kyl ihan varma, et missä se on. Toivottavasti päädyn oikeesee paikkaan, täytyy vaan varata tarpeeks aikaa. Mitään muuta ihmeellistä tässä ei nyt ainakaan tuu mieleen. Sit meillä oli tänää ihan normi päivä muuten ja nyt koulun jälkee jäin hetkeks kirjottelee tänne blogiin. 

Kohta on jo mun sadas päivä täällä Ruotsissa ja mä en oikeesti vaan tajuu miten äkkiä nää sata päivää on menny. Jotenki tuntuu, etten oo tehny mitää ja et aika on menny tosi nopeesti; toisaalta taas tuntuu et ois menny tosi pitkä aika siitä kun lähin tänne. Jouluun ei oo muuten todellakaa enää pitkä aika, vaan 34 päivää! Mä ite tuun Suomeen jo tasan kuukauden päästä eli siihenkään ei oo enää kauaa. Mä oon Suomessa noin kaks ja puol viikkoo eli aikas pitkään, jos vertaa viime kerran viittä päivää. Kolmas päivämäärä juttu on se, et tätä vuotta 2014 on jäljellä enää tosi vähän aikaa (41 päivää). Mä jotenkin tääl ollessa oon laskenu kaikkii päivii ja päivämäärii.  Esimerkiks kuinka kauan on jouluu, uutee vuotee, 18v. synttäreihin ja kaikkeen muuhun maholliseen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti