maanantai 10. marraskuuta 2014

Dag 87

Hej!
Mulla ei oo mitää hajuu mikä tää on, mut tälläi valo tääl on ollu jo muutamman päivän. Tää oli myös se sama valo, jota Estellen kanssa ihmeteltiin :D

Nyt on taas menny pari päivää kun en oo kirjotellu tänne, vaikka oonki siis tehny suunniltemia tuleviin postauksiin. Mä kirjottelin yhen melkeen valmiiks ja julkasen sen sit ku saan sen tehtyy loppuu.  Tulin tänne kuitenki pikasesti päivittää kuulumiset ennen ku mulla taas alkaa seuraava tunti. Tanssissa meillä alko siis moderni eli vähän erilainen laji vaihteeks. Me tehään siinä nyt enemmän juttuja lattiatasossa ja se on aluks aika erilaista, mut siihen tottuu onneks nopeesti. Must on kyl tosi kiva testaa vähän erilaistakin tyyliä tanssia. 

Viikonloppu meni ihan mukavast, vaikka olinki ihan väsyny enkä oikee jaksanu tehä mitään. Lauantai meni ihan löhöillessä ja en saanu kyllä aikaseks yhtään mitään. Sunnuntaina mulla oli tanssit ja sit kirjottelin sitä ruotsin ainett. Niissä merkeissä siis meni tänä vuonna isänpäivä. Illalla mulla oli kirkku kipee, ääni pois ja tuntu vähän kuumeiselta. Mä en kyl haluu nyt tulla kipeeks kun koulussa on kaikkii hommii ja muutekaa kipeenä ei tietysti oo kivaa.

Tästä päivästä vielä sen verran et meil on ihan normi koulupäivä ja sit illemmalla mä lupauduin Leenan  mukaan kuuntelemaan jotain puhetta suomalaisuudesta tai jotain sellasta. Ootan sitä ihan mielenkiinnolla ja muutenkin ihan kiva saada taas vähän erilaista tekemistä mun normi arkeen. Nyt mä kuitenkin meen tonne matikan tunnille, joten heippa ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille! (P.S. Jouluun ei oo enää kauaa!!!)

Tälläsen löysin We heart it: istä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti