maanantai 17. marraskuuta 2014

Dag 94

Hej!

Mä oon nyt ollu viimesen viikon kipeenä ja en oikee oo pystyny mitään tekemään. Milla oli ain välillä ihan hyvii hetkii mut sit tuli takas tää väsymys ja pahaolo. Nyt vasta oon tervehtyny niin paljon, et ihan realistisesti voin miettiä huomenna kouluun menemistä. Tänään olin katsomassa tanssitreenejä, mutta sen jälkeen taas väsyin niin paljon, että oli pakko tulla lopppäiväksi kotiin. Mua kyllä on harmittanu olla kipeenä koko viikko, kun oon missannu koulujuttuja ja kaikkee. Mut kipeenä tietysti pitää levätä ja yrittää tulla terveeks. Tätä flunssaa on liikkeellä nyt tosi paljon täällä ja monet on ollu kipeenä nyt viimepäivinä eli en oo ainut. 
Tässä näitä mun töherryksiä taas :P

Mä oon niinä hyvinä hetkinä piirrelly ja neulonu sekä lukenu vähän ja kattonu Pottereita. Mun kaulahuivi alkaa oleen aika hyvällä mallilla ja se on melkein valmis. Piirrustuksia on tullu piirreltyä varmaa enemmän ku monee vuotee. Mulla on mun kaikki koulukirjat koulussa, joten en oo niitä pystyny opiskelee. Nyt oon sit opiskellu vanoi kieltenkirjoi ja sellasta. Mua myös vähän harmitti, kun en ollu lainannu mitää kirjaa ja nyt ois ollu hyvin aikaa lukee ni ei ollu mitää luettavaa. Meil on enkus alkanu kirja-elokuva projekti ni oisin voinu täs jo lukee kirjaa ja tehä sitä juttua, mut nyt en oo pystyny käymää lainaamas mitää. 

Sit jotain muuta vähän hauskempaa. Täällä Upsalassa on ehkä vähän kummallisia tapoja, kun kyseessähän on opiskelija kaupunki ja kaikkee. Mä olin kuullu tästä iltahuutoilmiöstä aijemmin lukiessani vähän jonkun opiskelijan vaihdosta Upsalaan. Mun kaveri löys tän jutun (alla oleva linkki) ja must täs oli aika hauska video, joka havainnollistaa tosi hyvin tän kummallisen ilmiön. Mä en oo ite varma oonko kuullu tätä huutoa, kun en kai asu opiskelija alueella, mutta saattaa tuo yläkerran illan huutaminen olla kyseiseen ilmiöön liittyvä juttu. 


Miksei tällästä harrasteta Suomessa? Jos tää oikeesti auttaa stressii ja muutenki rentouttaa ni koeviikoille ois ihan hauska juttu. Saattaa aiheuttaa ihmetystä ja en tiiä oisko ees Suomessa laillista tehä tätä kaupungissa, joten ehkä kuitenkaan ei kannata testata ihan tällä koeviikolla ellei sitten mee jonnekki syrjäseen paikkaan vähän purkamaan paineita. Mut hyvää koeviikkoo kaikille sinne Suomee ja tarpeen tullen kannattaa varmaa testata tätäkin tekniikkaa jos alkaa hirveesti stressaamaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti