torstai 4. joulukuuta 2014

Dag 111 ,Joulun odotus!

Hej!

Mä aattelin tehä tälläsen joulupostauksen tai no enemmänkin joulun odotus postauksen. Mä jotenkin tänä vuona ootan joulua ihan erilailla kuin aikasempina vuosina. Tulee vaan mieleen ku olin ihan pikkunen, miten kovasti odotin joulua. Mä en tiiä miks mä tänä vuonna ootan joulua näin paljon, mut varmaa osittain sen takia kun tuun Suomeen ja nään kaikki rakkaat taas.

Siinä mun joulujuttuja :D
Mun oli täl viikol pakko ostaa vähän joulupipareita, kun en ollu ekana adventtina tehny oikeen mitään jouluista. Tosiaan oon kuunnellu nyt muutamana päivänä joitakin joululauluja jo, mutten kuitenkaan kovin paljoa. En oo kyllä ihan varma, et mikä on mun lempi joululaulu. Tykkään aika monista joululauluista ja ne perinteiset on aina yhtä ihania. Toisaalta ois kiva löytää, joku uus jouluinen kappale vaikka på svenska. Eilen soittelin vähän kitaraa ja kattelin noita joululaulujakin. :D

Mä oon muistanu avata joulukalenterin aina aamuisin ja samalla oon napannu tosta muutaman joulupiparinkin. Meinasin tänne blogiin tehdä joulukalenterin, jossa oisin postaillu jotain pientä jokapäivä, mutta oon huomannu, etten kerkee ihan jokapäivä kirjottelee, lupaan kuitenkin yrittää postailla mahdollisimman usein. Facebookissa näin vilaukselta hauskan ryhmän tai tapahtuma jutun, jossa jokapäivä tulee joulukalenterin tavoin uusi liikunnallinen haaste, joka pitää suorittaa sen päivän aikana. Siellä haastettiin kaikki hissittömään joulukuuhun ja siihen mä haastan kaikki teijät jotka luette tän postauksen. Voisin tänään haastaa teijät lisäksi valitsemaan normaalit portaat liukuportaiden sijasta mikäli vain on mahdollista. :D Ajattelin jättää teille mahdollisimman usein päivän haasteita joulukuun aikana ja toivon, että suoriudutte niistä. :)

Mitäs joululahjatoiveita teillä on? Mä ite oon aina tosi huono keksimään lahjatoiveita, mutta tänä vuonna se taitaa olla uuden kameran saaminen, jotta tännekkin blogiin saisi vähän parempia kuvia. Mä en myöskään oo mikään mahtava lahjojen keksimisessä, mutta katotaa mitä tänävuonna keksisin. Eipä tässä sitten muuta kuin hyvää joun odotusta ja enää 20 päivää jouluaattoon. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti