perjantai 22. elokuuta 2014

Dag 7

Hej! 

Nyt oon ollu täällä jo viikon. Tää viikko on ollu kyllä tosi jännittävä ja oon saanu paljon uusia kokemuksia. Ruotsia oon kuullu tosi paljon etenkin koulussa. Oon tykänny tästä viikosta tosi paljon ja jos mun vaihtovuos menee läheskää yhtä hyvin, niin tästä vuodesta tulee mahtava.

Tajusin just, että on menny vuos siitä kun sain Universal Playersiltä kirjeen, jossa kerrottii et mut on hyväksytty niiden vaihto-oppilasohjelmaan. Miten tää aika oikeesti meneekää näin nopeesti? Sillon ajattelin et vuoden päästä mä oon vaihossa ja et siihen on tosi tosi tosi pitkä aika. Nyt kun ajattelee ni se vuos meni yllättävän nopeesti. 

Mulla ei vielä oo ollu kovin pahaa koti-ikävää ja se on ihan hyvä juttu. Tottakai mä kaipaan Suomee ja mun läheisiä siellä, mikä on kai ihan luonnollista. Aika täällä Ruotsissa menee tosi nopeesti, kun on paljon tekemistä ja totuttelemista uusiin juttuihin. Mä en oo kaikkien kanssa vaihtanu kuulumisia kovin paljoa, mutta kuitenkin oon pitäny yhteyttä ystäviin ja perheeseen. Mä en nähny syytä, miks mä oisin ollu tän vuoden sillee, etten ois tekemisissä mun ystävien kanssa, jotka on Suomessa. Mulle yhteydenpito Suomeen ei oo lisänny koti-ikävää tai mitää sellasta. Enemmänki mä jaksan paremmin kun saan kuulla kuulumisia Suomesta ja samalla kertoa omia kuulumisia. 


3 kommenttia:

  1. Terveisin koko poppoo Oittista :O)

    VastaaPoista
  2. Mimmiltä paljon terveisiä ja tekstiä on kiva lukea, ihan kuin olisi itse mukana vaihdossa! Halaus

    VastaaPoista